Trening

Aktiviteter

Træn passer for alle!


Vårt mål og ønske er å ha et tilbud til alle, uansett alder og form

 

Har du et forlag eller ønske om noe annet enn hva i tilbyr nå, ta kontakt med oss på post@traen.no, så kan vi vurdere om det er et ønske vi kan møte.

 


LHL


Lukket gruppe

Fellestrening med instruktør

Torsdag kl 11

Fysisk aktivitet gir både fysiske og psykiske effekter for personer med KOLS.

Vi har sett at trening bedrer fysisk evne i forhold til bedre arbeidsøkonomi både med tanke på ganglengde og hverdagslivets aktiviteter.

Trening reduserer også tungpustethet for personer med KOLS.

Lungesyke som er jevnlig fysisk aktive rapporterer om økt toleranse for anstrengelser, bedre livskvalitet og færre sykehusinnleggelser.

De som har hatt hjertesykdom og har gått gjennom hjerterehabilitering kan i stor grad følge de retningslinjene som er satt for den øvrige befolkningen.

Når det kommer til dosering av fysisk aktivitet er det mange veier til Rom. Hovedlærdommen må være at alle monner drar, men at mer er bedre enn litt.

Styrketrening gir økt styrke og muskelmasse. Dette bedrer arbeidsøkonomien (du kommer deg fortere frem med bruk av mindre energi)

Styrketrening reduserer selvopplevd anstrengelse og bedrer livskvaliteten.

Trening har dessuten en positiv påvirkning på angst og depresjon

 

 

 

 

 

MOR/BARN

 

Åpen gruppe, for både medlemmer og ikke-medlemmer

Ikke-medlemmer kan benytte seg fra Træn Gjest (drop-in for denne timen koster 100,-)

 

Trening for deg som er i permisjon, eller som har anledning til å trene på formiddagen med den lille tilstede.

Tilpasset trening med fokus på å styrke kroppen etter svangerskap og fødsel.

Her kreves ingen forkunnskaper og fysioterapeut Kine tilpasser økten, slik at den passer den utrent så godt som trente.

Øktene vil variere fra gang til gang.

 

Mandager og fredager kl 10

 

Ta på deg treningsklær, pakk med deg innesko og en drikkeflaske. Til babyen tar du med stelleveske, evt. pledd for å ligge på - og her er det plass til barnevogn (vi har heis).

Seniortrim

 

Åpen time, for alle!


Kl 11. mandag, onsdag, torsdag og fredag

 

Mandag : Styrke og balanse

Onsdag : Annas yogatime

Torsdag : Sirkeltrening

Fredag : Styrke og balanse

 



Feil: Vennligst fyll ut alle felter markert med rødt og prøv igjen.

Bli medlem hos TRÆ:N!

Bli medlem


© Copyright 2016. Designed & developed by